Feestdagen
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Hoewel de feestdagen nog ver weg lijken, is het nu al belangrijk om na te denken over advertentiecampagnes voor de feestdagen. De echte koopjesjagers zijn namelijk al begonnen met de zoektocht naar de mooiste aanbieding.

Profiteer van de koopgekte

Als bedrijf wil je natuurlijk zoveel mogelijk profiteren van de koopgekte die ontstaat rondom Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis. Grijp de aandacht met knallende kortingsacties en realiseer een flinke omzetboost.

Versterk je klantrelatie

Een campagne rondom de feestdagen is een perfecte gelegenheid om de relatie met je klanten te versterken. Het is de ideale kans om vaste klanten te laten zien hoe belangrijk ze zijn. Beloon ze daarom met een gepersonaliseerde aanbieding.


Daarnaast is relaxte sfeer rondom de feestdagen uitermate geschikt om je bedrijf weer onder de aandacht te brengen. De positieve vibe in de lucht zorgt voor saamhorigheid en verbondenheid. Speel hier slim op in door de warme kant van jouw bedrijf te laten zien. 

Combineer online en offline

Zorg er ook voor dat je campagnes zowel online als offline grotendeels hetzelfde zijn. Gebruik dezelfde stijl en hanteer dezelfde kortingen om de herkenbaarheid te vergroten. Deel je actie via social media en zorg voor een goede klantenservice. Ben bereikbaar en klantvriendelijk en biedt de hulp die nodig is, ook als het druk is. 

Heb je hulp nodig bij het bedenken van een sterke campagne rondom de feestdagen? Weet je niet waar je moet beginnen? Of heb je simpelweg geen tijd of zin om het zelf te regelen? Neem dan contact met ons op.

Wij helpen je graag met het ontwerpen van advertenties, het schrijven van pakkende verkoopteksten, het instellen van je Google Ads of social media campagne.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

Rebranding Wedentify
In

Veranderingen bij Wedentify, een nieuwe fase

Zoals sommige van jullie weten, doorlopen we ieder half jaar onze eigen processen. Testen we onze workflow en behandelen we onszelf net zoals we iedere klant behandelen. Hierbij kijken we naar onze positionering, communicatie, doelstellingen en potentie.  Ook dit keer heeft dit weer voor mooie nieuwe inzichten gezorgd. Wat grote veranderingen met zich mee hebben […]

Stock foto Archetypes
In

Branded content waar je doelgroep ook écht iets aan heeft

Met de juiste content boost de betrokkenheid van je doelgroep. Het zorgt voor een grotere betrokkenheid bij je merk en laat je bezoekersaantallen stijgen.