

Afgelopen jaar zijn we ondanks alle ontwikkelingen ontzettend hard gegroeid. Onze expertise is verschoven van websites en online identities naar het creëren van de perfecte merkbeleving van jouw organisatie.
Wedentify 2.0
Bij een nieuwe, doelgerichte positionering hoort natuurlijk ook een passende, frisse uitstraling. Daarom hebben we onze eigen identiteit eens grondig onder de loep genomen en ons unieke branding traject op onszelf losgelaten. Het resultaat is de vernieuwde huisstijl zoals je nu op deze site kunt zien. Het resultaat mag er wezen, al zeggen we het zelf.
10 x kans op limoncello
Om deze mooie ontwikkelingen samen met jou te vieren – en stiekem ook gewoon omdat we wel van een drankje houden – geven we tien flessen van onze zelfgemaakte Wedentify limoncello weg. Maar wees gewaarschuwd. Als je eenmaal hebt geproefd wil je geen andere meer!
Alle limoncello gevonden!
Inmiddels zijn alle flesjes limoncello gevonden en daarmee is deze actie beëindigd.
