

Zo daar schrok ik toch even van.
Afgelopen week ging mijn mobiele schermtijd met maar liefst 32% omhoog naar gemiddeld 4.8 uur per dag!
Ondanks dat ik al de gehele dag achter mijn computer zit, kijk ik daarnaast dus ook nog zo’n 4 a 5 uur op mijn telefoon. Die komt wel even binnen hoor..
Blijkbaar ben ik de helft van de dag ‘online’, op zoek naar informatie en ontspanning.
Thuis op de bank, onderweg, in de supermarkt. Zodra ik even moet wachten pak ik overal zonder na te denken mijn telefoon erbij.
Herken je dat?
De mobiele telefoon is een groot onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Sterker nog. We kunnen niet meer zonder. Even lekker scrollen door Facebook en LinkedIn of je favoriete websites bezoeken.
Wist je trouwens dat meer dan de helft van de website bezoekers afkomstig zijn van een mobiele telefoon?
Toch zijn er veel bedrijven die stug volhouden dat haar huidige mobiele website prima op orde is. Dat ze daarmee het verschil maken ten opzichte van de concurrentie.
Onzin, als je het mij vraagt.
Door eerst te focussen op het mobiele ontwerp dwing je jezelf om meer aandacht te besteden aan de inhoud. Het maakt je boodschap nóg belangrijker en het design netter en praktischer.
Doelgericht en zonder onnodige poespas.
Heb jij je mobiele website al eens goed bekeken?
Ben je dan tevreden over hetgeen wat je ziet en is het voor bezoekers direct duidelijk wat jij voor ze kunt betekenen?
Als op een van deze vragen het antwoord Nee is, dan laat je kansen en dus omzet liggen.
Benieuwd hoe jij meer uit je website kunt halen? Plan dan zelf vrijblijvend een afspraak in via https://calendly.com/wedentify/, mail naar info@wedentify.nl of bel 085 902 28 08.