De juiste huisstijl voelt als een maatpak en brengt je merk tot leven

Bij Wedentify doen we niet aan ‘logootjes’. Wij geloven dat je stijl een verlengstuk is van je identiteit. Wie je bent en waar je voor staat, bepaalt ook wat je uitstraalt en hoe je over wilt komen naar de buitenwereld. Of je nu een mens bent, of een merk.

Ja, dat wil ik

Je huisstijl sluit naadloos aan bij je identiteit

De stijl van je merk weerspiegelt je identiteit en draagt bij aan het gewenste imago. Omdat het terugkomt in al je communicatie uitingen en middelen, is je stijl van enorme invloed op hoe je overkomt bij je klanten. Het brengt letterlijk en figuurlijk je merk tot leven. Alleen al met een simpele e-mail handtekening draag je bij ieder contact je merk uit. Een sterke huisstijl helpt je – direct en indirect – om je doelen te bereiken.

Stijl ontwikkeling maakt je identiteit tastbaar

Om de stijl te ontwikkelen die perfect bij jouw identiteit past, willen we je door en door leren kennen. Pas als we je dna te pakken hebben, je ambities kennen, je producten of diensten hebben ervaren, en weten wat je gewenste uitstraling is ten opzichte van je markt en je concurrenten, dan gaan we kijken wat er bij jouw merk past. Wat moet het logo uitdragen? Welke kleuren passen bij jou? Welke vormen?

Van ontwerp naar concrete middelen

Stijl ontwikkeling is voor veel van onze opdrachtgevers vaak een feestje. Waarom? Ze krijgen een kijkje in de snoepwinkel en worden getrakteerd op prachtige voorstellen. Het merk komt tot leven. De stijl vormt een tweede huid om de identiteit. Het maatpak dat als gegoten zit. Hier wordt alles concreet. Ontwerpen worden uitgewerkt en de stijl wordt geïmplementeerd in tastbare middelen. Dit is het moment dat mensen – zowel intern als extern – je merk gaan ervaren.