De persoonlijke touch van Poetszorg
Poetszorg, een familiebedrijf sinds 2015, onderscheidt zich in de schoonmaakbranche door niet alleen te focussen op milieuvriendelijk schoonmaken, maar ook op persoonlijk contact. Hun kenmerkende aanpak – ‘poetsen met een praatje’ – creëert een unieke service die verder gaat dan alleen schoonmaken. Het draait om een ervaring, een gevoel van familie en gemeenschap. Echter, dit warme gevoel werd niet weerspiegeld in hun visuele uitingen.
Het Poetszorg gevoel visualiseren
We hebben de essentie van Poetszorg gevangen in een frisse, nieuwe visuele stijl en persoonlijk beeldmateriaal. Een krachtige bedrijfsvideo bracht het karakter van Poetszorg tot leven en gaf de naam een gezicht, wat direct bijdroeg aan een sterkere merkbekendheid.
Een postcode check
Om de overstap naar Poetszorg te vereenvoudigen, introduceerden we een postcode check op de website. Potentiële klanten kunnen hiermee meteen zien of Poetszorg in hun gemeente beschikbaar is, gevolgd door informatie over de dienstverlening in hun specifieke omgeving.
Zichtbaarheid per gemeente
Door voor elke gemeente specifieke landingspagina’s te ontwikkelen, verbeterden we niet alleen de organische vindbaarheid, maar stimuleerden we ook andere gemeenten om zich aan te sluiten bij Poetszorg.
Soepel sollicitatieproces
Het toenemend aantal poetsaanvragen vereiste een gestroomlijnd sollicitatieproces. We hebben dit geïntegreerd in de website, waardoor het koppelen met externe systemen zoals AFAS overbodig werd.
Het resultaat
Het succes was overweldigend: binnen vijf weken na de lancering van de nieuwe website was er een stop op sollicitaties nodig. Dit resulteerde in de aanname van 4 nieuwe kantoormedewerkers en 62 poetsvrouwen – en dit alles zonder de geplande advertentiecampagnes te activeren!
Meer weten over deze case?
Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!
Neem contact opAndere resultaten
Nieuwe identiteit en positionering dragen bij aan groei van 402%
Sportiviteit en persoonlijke aandacht PIT Premium Fitness is een personal training studio met een sportief klimaat waarin alle invalshoeken worden benut om een gezondere en fittere leefstijl op te bouwen en te onderhouden. Gericht op ondernemers en op de doelgroep die zich, om diverse redenen, niet prettig voelt in een normale sportschool. De identiteitscrisis PIT […]
Van verouderd naar vernieuwd, een rebranding succes
Miscommuncatie en een inconsistent merkbeeld Everest Export stond voor een uitdaging. Hun huidige website werd omschreven als ‘ouderwets’ en ‘onprofessioneel’, en de uitstraling paste niet meer bij het moderne karakter van het bedrijf. Klanten werden niet meer aangesproken en de content wist de interesse van de doelgroep niet te wekken, waardoor klantenbinding uitbleef. Daarnaast zorgde […]