Grijp écht de aandacht met storytelling
Storytelling is de kunst van het verhalen vertellen. Verhalen die emoties opwekken. Vermaken. Intrigeren. Je laten huilen of juist lachen. kortom; verhalen die de aandacht stevig vastgrijpen.
Lees hier over wat ons inspireert, bezig houdt, tools die ons helpen vooruitgang te brengen of gewoon handige tips waar je zelf mee aan de slag kan. Kortom, de ideale plek om je voor te bereiden op weg naar succes.
Storytelling is de kunst van het verhalen vertellen. Verhalen die emoties opwekken. Vermaken. Intrigeren. Je laten huilen of juist lachen. kortom; verhalen die de aandacht stevig vastgrijpen.
Goede foto’s maken een website zoals kleren de man maken.
De juiste foto’s verhogen je conversie en verbeteren de gebruikersvaring van je bezoekers.
Zet archetyeps in en creëer een rode draad door je organisatie. Communiceer op dezelfde manier naar al je doelgroepen enspreek steeds weer dezelfde taal.
Heatsupply is Europa’s nummer 1 in Hot Sauce! Ze hebben de missie om steeds meer mensen in Europa kennis te laten maken met de geweldige sensatie en smaken die de hot sauce wereld te bieden heeft.
Mulders heeft ons gevraagd om samen de volgende stap te zetten richting het verder uit bouwen van een sterk retailmerk.
Val op tussen de concurrentie en laat potentiële klanten voor je kiezen. Dat is het doel van positioneren. Je bent namelijk niet de enige speler op de markt.
Als bedrijf wil je natuurlijk zoveel mogelijk profiteren van de koopgekte die ontstaat rondom Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis. De echte koopjesjagers zijn namelijk al begonnen met de zoektocht naar de mooiste aanbieding.
Het vinden van de perfecte kandidaat voor je openstaande vacature is niet gemakkelijk. Met een werken-bij website laat je zien wie jij als werkgever bent.
Je online zichtbaarheid vergroten is geen sprint, maar een marathon. Waarin de aandacht grijpen van je doelgroep niet voldoende is. Je moet het vast weten te houden. Lukt jou dat al?
Het marketing-vuurtje in mij werd dan ook écht aangewakkerd toen het allemaal concreet werd. SEO, Wordpress en Google Ads, dat is mijn specialisatie.
Geloof mij, alleen het nieuwe design gaat je echt geen toppositie in Google of meer conversie opleveren.
Met de juiste content boost de betrokkenheid van je doelgroep. Het zorgt voor een grotere betrokkenheid bij je merk en laat je bezoekersaantallen stijgen.
Naamsbekendheid is van gigantische invloed op het succes van je merk. Want als je doelgroep niet weet dat je bestaat, hoe kunnen ze dan ooit voor je kiezen?
Al heb je nog zo’n goede website, is je content nog zo goed en geef je alle informatie die je jouw doelgroep maar kan wensen, het is allemaal nog geen garantie voor nieuwe klanten.
Je merk is veel meer dan een logo, merknaam of slogan. Een effectieve merkstrategie vormt de basis voor de totale ervaring die je doelgroep heeft met jouw merk, mensen, diensten of producten.
‘Waarom zou ik kiezen voor jouw bedrijf?’ Een vraag waarop lang niet iedere ondernemer een antwoord klaar heeft dat je van je stoel blaast. En dat is natuurlijk eeuwig zonde want je mist hier echt een hele dikke kans. Het juiste antwoord kan namelijk het verschil zijn tussen wel of geen verkoop.
Activeren. Het woord zegt het al. In beweging brengen. In dit geval van mensen, of beter gezegd jouw doelgroep. Want zeg nou zelf, jij wilt toch ook dat zoveel mogelijk mensen gebruik gaan maken van jouw product of dienst?
Iedereen heeft goede en slechte eigenschappen. Hetzelfde geldt voor bedrijven en merken. Bij het opbouwen en onderhouden van een sterk imago is het de kunst op je sterke punten in te zetten en op te laten vallen.
Je wilt je omzet een boost geven? Mensen laten kennis maken met een nieuw product of dienst? Meer bezoekers naar je winkel? Of wil je misschien dat mensen gebruik van je tijdelijke aanbieding? Dan is het de hoogste tijd om je doelgroep in beweging te brengen
Mijn naam is Willem Berkvens en ik studeer Applicatie- en mediaontwikkelaar aan het ROC Ter Aa in Helmond. In het weekend werk ik als afwasser bij Beekman & Beekman. In mijn vrije tijd kan je mij terug vinden op het voetbalveld in Zeilberg (ZSV).
Regelmatig zien wij schitterende websites maar vaak zijn ze ondoordacht en leveren ze niets op. Een grondige website analyse vertelt je waar de mogelijkheden liggen op het gebied van SEO en content.
Goede content heeft waarde voor je doelgroep. Het creëert betrokkenheid en beleving. Het bevat de kernboodschap van je organisatie en is relevant voor je bezoekers.
In de afgelopen weken maakte je kans op het winnen van ons identiteitstraject. Vandaag vond de loting plaats en via deze weg willen wij Maarten Wijnen feliciteren met het winnen van onze Kerstactie.
Gratis. Gewoon omdat het kan. En omdat we het leuk vinden om te geven. Wil je ook je naamsbekendheid vergroten en je klantrelatie verbeteren? Dan is dit iets voor jou
Afgelopen jaar zijn we ondanks alle ontwikkelingen ontzettend hard gegroeid. Onze expertise is verschoven van websites en online identities naar het creëren van de perfecte merkbeleving van jouw organisatie.
Termen zoals SEO en linkbuilding zeggen je waarschijnlijk niet veel maar ze zijn essentieel om goed gevonden te worden in Google. Gratis dan welteverstaan.
Vorige week heeft Google een van zijn meest belangrijke updates in de afgelopen vijf jaar aangekondigd. De nieuwe update van Google wordt gelanceerd onder de naam BERT.
Afgelopen vrijdag hebben wij ons verbonden aan de businessclub van FC Eindhoven. FC Eindhoven geloofd net als ons in groei als de focus op de juiste onderdelen ligt.