Rebranding Wedentify
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Zoals sommige van jullie weten, doorlopen we ieder half jaar onze eigen processen. Testen we onze workflow en behandelen we onszelf net zoals we iedere klant behandelen. Hierbij kijken we naar onze positionering, communicatie, doelstellingen en potentie. 

Ook dit keer heeft dit weer voor mooie nieuwe inzichten gezorgd. Wat grote veranderingen met zich mee hebben gebracht. Het werken aan onze eigen onderneming blijft een uitdaging; het voelt nooit helemaal perfect aan en er is altijd ruimte voor verbetering.

in de afgelopen periode is het wat stiller geweest rondom Wedentify, maar achter de schermen hebben we belangrijke stappen gezet. Er zijn veranderingen in ons team, onze klantenkring en onze diensten. Dit was een uitgelezen moment om onszelf weer als klant te benaderen en onze methodes toe te passen.

Nieuwe positionering

We stonden oorspronkelijk bekend als een Digitaal Branding Bureau, maar in de praktijk bleken we ons meer op online marketing te richten. Branding en positionering zijn ons uitgangspunt en onze kracht, waarmee we ons onderscheiden van andere bureaus. Toch zien onze beste klanten ons meer als een verlengstuk van hun organisatie en hun marketingteam. Dit heeft ons ertoe gebracht onze positionering te verfijnen en onszelf anders te profileren.

Plug ’n Play Marketing Team

Daarom introduceren we nu het concept van het “Plug ‘n Play Marketing Team“, met een vaste werkwijze voor al onze diensten. We weten uit ervaring dat veel ondernemers wel aan de slag willen met marketing, maar vaak niet weten waar te beginnen of wat prioriteit heeft. Ze missen de kennis, tijd of motivatie om actie te ondernemen. Ook kost het veel tijd om zelf personeel op te leiden, en het managen van freelancers of meerdere bureaus is een last die ze liever vermijden. 

Datagedreven aanpak

Onze werkwijze, dat toepasbaar is bij iedere doelstelling of vraagstuk, biedt hier een oplossing voor. Het is gericht op analyse en vervolgstappen, gebaseerd op vastgestelde bevindingen, wat effectiviteit en gegarandeerde resultaten betekent. Jij hebt een aanspreekpunt en wij doen de rest. Geen gemanage voor jou. Jij focust op de operatie, wij doen de marketing. Ook al zijn we niet in dienst.

Vernieuwde huisstijl

Deze nieuwe positionering, werkwijze, en veranderingen in ons team en onze klantenkring hebben ons ertoe aangezet om ook onze algehele uitstraling te heroverwegen. We kwamen tot de conclusie dat onze naam en uitstraling te technisch en zakelijk waren. Daarom hebben we besloten tot een rebranding.

Deze veranderingen zijn zichtbaar op onze vernieuwde website, waar ook onze werkwijze uitgebreid wordt toegelicht. In de komende weken zullen we meer inzicht geven in onze behaalde resultaten. En de cases verder aanvullen met beeldmateriaal en data.

Ben je benieuwd naar onze veranderingen, de beweegredenen erachter, of wil je weten wat onze datagedreven aanpak voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via een van onze kanalen. We vertellen je er graag meer over.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

FC Eindhoven
In

Wedentify verbindt zich aan FC Eindhoven

Afgelopen vrijdag hebben wij ons verbonden aan de businessclub van FC Eindhoven. FC Eindhoven geloofd net als ons in groei als de focus op de juiste onderdelen ligt.

Feestdagen
In

Is jouw bedrijf al klaar voor de feestdagen?

Als bedrijf wil je natuurlijk zoveel mogelijk profiteren van de koopgekte die ontstaat rondom Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis. De echte koopjesjagers zijn namelijk al begonnen met de zoektocht naar de mooiste aanbieding.