Wij vertellen jouw verhaal!

Jezelf worden is leuk, maar bij Wedentify gaan we graag nét wat verder. We laten je graag de béste versie van jezelf worden! Want de tijd van ‘een logootje’ is allang niet meer. Wil je dat we jouw merk geloofwaardig en overtuigend maken, dan moet je merk naadloos aansluiten bij je identiteit. Mensen willen immers zaken doen met échte, authentieke organisaties. Jezelf zijn – als mens én als merk – is daarbij van groot belang. En zeg nou zelf, jezelf voordoen als iets of iemand anders… daar begin je zelf toch ook niet aan? Een duidelijke, onmiskenbaar ‘eigen’ identiteit vormt dus de basis voor een sterk en krachtig merk.

Een sterke identiteit helpt je winnen!

Een krachtige identiteit is gebaseerd op een ijzersterke why en daarmee doordrenkt van je allergrootste drijfveer. Waarom doe je wat je doet? Wat wil je bereiken? Welke markt wil je veroveren? Wat is de stip aan de horizon? Welke bergtop ga je bedwingen? Je identiteit vormt de basis voor alle groei en verbetering die je als organisatie in je hebt. En wij helpen je maar wat graag bij het vinden van je identiteit, zodat we samen al die ontwikkeling, vooruitgang en winst kunnen realiseren!

Je merkidentiteit is de ziel van je organisatie

De identiteit van je organisatie vormt de ziel van je bedrijf. Als je een sterke merkidentiteit bezit dan heeft je bedrijf gegarandeerd karakter en kan het vrijwel zeker opereren en navigeren op het onderbuikgevoel. Het vormt de basis voor alle communicatie vanuit je merk. En dat gaat een stuk verder dan alleen je naam, logo, pay-off of huisstijl. Van een sterke identiteit gaat een missie uit. Een enorm krachtige drive die mensen – zowel medewerkers als klanten – aantrekt en nooit meer los laat.

Onze route naar een ijzersterke identiteit

Een merkidentiteit waarmee je de oorlog wint, komt doorgaans niet vanzelf boven drijven. Daarom hebben we daar een methodiek voor ontwikkeld. Een werkwijze waarmee we je ware ik perfect op het netvlies krijgen. Hierbij gaan we aan de hand van inhoudelijke sessies samen met meerdere mensen binnen je organisatie de verschillende elementen van je identiteit doorgronden. Specifieke onderdelen hierbij zijn je waarom, waarden, belofte en doelgroep. Stuk voor stuk inzichten die samen de basis vormen voor een ijzersterk merk.

Roy Pennings - PIT Fitness

Wij kijken dagelijks met trots in onze spiegels tijdens het sporten. Wat geeft onze nieuwe identiteit en passende positionering een enorme energie en vertrouwen!

Next step

Merkpositionering

Stel ons je vraag via WhatsApp