Webstie resultaat
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Een website met superpowers, dat wil jij toch ook? In dit artikel bespreken we hoe je websites kunt ontwikkelen die niet alleen aantrekkelijk zijn, maar ook jouw verkopen een boost geven. Het gaat om doelgerichte creatie met meetbare resultaten.

De voordelen van een sterk webdesign

  • Het verhoogt je conversie
  • Eenvoudig zelf te beheren
  • Goed vindbaar in Google

Gebruiksvriendelijk en snel

Een website die gedateerd is, werkt niet in je voordeel. Hetzelfde geldt voor een website die aan alle kanten hapert, of veel tijd nodig heeft om te laden. Moderne, op maat gemaakte websites moeten snel zijn en perfect aansluiten bij de behoeften van je doelgroep én het imago van je bedrijf.

Doelgericht en winstgevend

Websites moeten gericht zijn op het aanbieden van jouw diensten en het realiseren van klanten. Of het nu gaat om de verkoop van tickets of het aantrekken van nieuwe klanten, elk detail is belangrijk.

Vindbaar in Google

Een website zonder bezoekers is nutteloos. Maar veel bezoekers staat niet gelijk aan succes. Het draait allemaal om het binnenhalen van de juiste bezoekers die opzoek zijn naar jouw product of dienst. Een technisch en functioneel goed opgebouwde website die voldoet aan de richtlijnen van zoekmachines, blijft jarenlang goed scoren.

Het belang van een sterk webdesign

Een website is één van de belangrijkste online communicatiemiddelen. Pas als een website naadloos aansluit op wie je bent, waar je organisatie voor staat en wat je te bieden hebt, win je het vertrouwen van je klant. En helpt de website bij het realiseren van je online doelstellingen.

Onze aanpak

Bij Wedentify draait alles om het creëren van de juiste merkbeleving. Daarom richten wij ons eerst op jouw organisatie en daarna op je doelgroep. En staat het ontwerp altijd in dienst van de gebruikerservaring (UX).

Stap 1 – Focus op de onderneming

Een bedrijf op de juiste manier als merk online te positioneren lukt alleen als je elkaar goed leert kennen, als je de markt kent en als je weet wie de belangrijke spelers zijn. Het is noodzakelijk om te weten waarom mensen zich aan jouw willen verbinden, hoe je relevant bent voor je doelgroep en onderscheidend ten opzichte van de concurrentie.

Met andere woorden, kijk eerst of de merkidentiteit en merkpositionering van de onderneming op orde is voordat je verder gaat.

Stap 2 – Strategie gebaseerd op kooppersona’s

De belangrijkste focus bij het ontwerpen van een website zijn de gebruikers. Hoe overtuig je bezoekers en stimuleer je bewust de motivatie van de gebruiker? Er zijn verschillende principes toe te passen die het gewenste gedrag beïnvloeden. De basis van al deze principes zijn gebaseerd op hoe mensen beslissingen maken.

Wij brengen in kaart hoe je deze principes in moet zetten. Het helpt ze bij de beslissing om wel of niet met jou in zee te gaan. En daar draait alles om. Bezoekers op je website zijn leuk, maar ons doel is om van die bezoekers klanten te maken.

Stap 3 – Doelstellingen bepalen en content inventariseren

Nu we de behoefte van bezoekers in kaart hebben gebracht. Vertalen we die behoefte van je doelgroep én je wensen naar conversie-doelen op de website. Om vervolgens de werking van je website te bepalen met behulp van wireframes.

Nu de inhoud van je website is afgekaderd. Bekijken we welke content aanwezig is, welke content gecreëerd moet worden en wie daar verantwoordelijk voor is.

Stap 4 – Design (UI & UX)

Klanten overtuigen begint met indruk maken. Om het creëren van ervaringen die bezoekers verder helpen en enthousiast maken voor je producten en diensten.

Onze webdesign specialisten houden bij het ontwerp rekening met performance, zoekmachine optimalisatie en conversie. Onderscheidend zijn, met zo min mogelijk toeters en bellen. Dat is in onze ogen de kunst van modern webdesign.

Stap 5 – Development (Frontend & Backend)

Het definitieve ontwerp zetten we via de laatste technieken (HTML5, CSS3) om naar een snelle, goed werkende website. De basis voor onze websites en webshops is het flexibele content management systeem: WordPress. Wil je echter inspelen op beleving en animaties dan is een Headless CMS, zoals Storyblok, met Nuxt.js als javascript frontend een optie.

SEO geoptimaliseerd
We zorgen voor een SEO vriendelijke technische basis waar Google vrolijk van wordt. We houden rekening met title tags, headers, schema.org en de snelheid van je website. Zo heb jij de juiste basis om te winnen in Google.

Onderhoud en support
Uiteraard verzorgen we na het opleveren van je website ook het onderhoud en de support. We zorgen voor updates, back-ups, beveiliging, optimalisatie van de database, verwijdering van spamreacties en nog veel meer. Hierdoor kun jij zorgeloos ondernemen en focussen op je eigen klanten.

Stap 6 – Optimalisatie (CRO & SEO) en doorontwikkeling

Zoekmachine- en conversie optimalisatie is een doorlopend proces. Door eenmalig een aantal goede teksten te schrijven en je website in te richten sta je helaas niet permanent bovenaan de zoekresultaten, er komt veel meer bij kijken om betere posities te realiseren. En als je eenmaal op een gewenst niveau bent is het ook nog eens de kunst om daar te blijven. De concurrentie zit namelijk niet stil en zoekmachines blijven hun algoritmes continue ontwikkelen.

Optimalisatie Hotjar
De eerste 3 maanden nadat je website online is gegaan analyseren we je site waarbij we de je site. Het doel van de analyse is om pijnpunten in kaart te brengen die mensen weerhouden een actie te ondernemen. Daarnaast brengen we duidelijk de verbeterpunten van de website in kaart.

Stap 7 – Merkbekendheid vergroten

Een website zonder bezoekers is doelloos. Daarom is het vergroten van je naamsbekendheid een logische vervolgstap. Ook al wordt deze regelmatig vergeten of overgeslagen. 

Met diverse online marketing werkzaamheden of een creatieve activatiecampagne vergroten wij je naamsbekendheid en zichtbaarheid. Zodat je website de bezoekersaantallen krijgt die het verdiend.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

Werken bij Website
In

Scoor op de arbeidsmarkt met een sterke werken-bij website

Het vinden van de perfecte kandidaat voor je openstaande vacature is niet gemakkelijk. Met een werken-bij website laat je zien wie jij als werkgever bent.

Google Bert update
In

Google BERT update – een verbeterd zoekalgoritme

Vorige week heeft Google een van zijn meest belangrijke updates in de afgelopen vijf jaar aangekondigd. De nieuwe update van Google wordt gelanceerd onder de naam BERT.