Stock foto
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Je hebt net enkele duizende euro’s geïnvesteerd in een nieuwe website maar je ziet geen resultaat. Herken je dat?

Regelmatig mogen wij klanten helpen met het ontwikkelen van een nieuwe website. Als ik doorvraag waarom ze de huidige website willen aanpakken, komen er verschillende redenen of oorzaken naar voren. Bijvoorbeeld omdat de website niet naar behoren presteert, de dienstverlening is verschoven, of omdat ze simpelweg toe zijn aan vernieuwing. De behoefte aan vernieuwing komt vaak doordat het bedrijf zichzelf niet meer herkent in de huidige teksten en afbeeldingen.

Nieuw is niet altijd beter

Wat ik dan vaak zie is dat concullega’s direct starten met een nieuw ontwerp voor de bestaande pagina’s. Maar ben jij daar echt mee geholpen? Ongetwijfeld zal je bij oplevering blij zijn met je nieuwe website. Maar als na een tijdje de nieuwigheid eraf is, zal de blijdschap weer plaats maken voor de onvrede. Sterker nog, dit gevoel wordt zelfs alleen maar heftiger! Want de echte oorzaak is namelijk nog steeds niet is aangepakt; De inhoud van de website zelf.

Geloof mij, alleen het uiterlijk van je website vernieuwen, gaat je echt geen toppositie in Google opleveren. Laat staan méér conversie! Ook al heeft jouw webbouwer goed werk geleverd en zit je nieuwe website technisch perfect in elkaar.

Maar wat werkt dan wel?

In mijn ogen begint een sterke website met een krachtige, solide positionering, én een scherp, inhoudelijk beeld van je doelgroep. Wat is de ware reden van zijn bezoek aan jouw website? Wat zijn de wensen van je doelgroep? Wat willen ze weten? Wat zijn hun latente behoeftes? Als je dat weet, heb je goud in handen en ga je écht het verschil maken. Helemaal als je schrijfstijl past bij je identiteit. Want ook tone of voice is van gigantische invloed op het raken van je doelgroep.

Benieuwd wat nog meer werkt?

Stuur dan een mailtje naar thijs@wedentify.nl of bel 085 902 28 08 voor meer informatie. Ik help je maar wat graag om van jouw website een online salesmachine te maken die commerciële kansen benut. 

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

SEO driehoek
In

Goed vindbaar in Google? Heb jij je SEO-driehoek op orde?

Termen zoals SEO en linkbuilding zeggen je waarschijnlijk niet veel maar ze zijn essentieel om goed gevonden te worden in Google. Gratis dan welteverstaan.

In

Haal meer uit je website door het verhogen van de conversie

Al heb je nog zo’n goede website, is je content nog zo goed en geef je alle informatie die je jouw doelgroep maar kan wensen, het is allemaal nog geen garantie voor nieuwe klanten.