Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Je hebt een gloednieuwe site met topcontent. Alle toeters en bellen zitten erop en eraan. Je kunt zien dat er genoeg bezoekers op je website komen, maar op een of andere manier blijft het stil. Geen nieuwe aanvragen. Geen e-mails. Geen telefoon.

Maak het je bezoeker zo makkelijk mogelijk

Al heb je nog zo’n goede website, is je content nog zo goed en geef je alle informatie die je jouw doelgroep maar kan wensen, het is allemaal nog geen garantie voor nieuwe klanten. Wanneer je website niet is ingericht om bezoekers te activeren om contact op te nemen – of beter zelfs, om klant te worden, dan zal er ook niet snel een wonder gebeuren.

Richt je op zoekintentie

Door je website eens grondig onder de loep te nemen kunnen we aan de hand van analytics inzicht krijgen in het gedrag van je bezoekers. Welke pagina’s vinden ze interessant? Waar haken ze af? Door subtiele aanpassingen aan je website zorgen we ervoor dat bezoekers eerder geneigd zijn om contact op te nemen voor meer informatie, een offerte aanvragen of zelfs tot een koop overgaan.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

Werken bij Website
In

Krijg meer sollicitanten met een Werken-bij website

Zorg ervoor dat sollicitanten meteen zien, lezen en vooral voelen waarom ze bij jou zou moeten solliciteren. Zodat jouw vacatures ingevuld worden door de perfecte kandidaten. De voordelen van een werken-bij website Maak indruk Om te overtuigen moet je jezelf onderscheiden van concurrenten. Met een werken-bij website laat je zien wat jou als werkgever uniek maakt. […]

SEO driehoek
In

Goed vindbaar in Google? Heb jij je SEO-driehoek op orde?

Termen zoals SEO en linkbuilding zeggen je waarschijnlijk niet veel maar ze zijn essentieel om goed gevonden te worden in Google. Gratis dan welteverstaan.