Visie en ambitie

Met 25 jaar internationale ondernemerservaring in het MKB heeft Bouwen aan Betere Bedrijven BV een duidelijke visie ontwikkeld. Ze geloven dat de ondersteuning van het MKB anders en beter kan, en hebben als doel gesteld om dit te bewijzen en te demonstreren aan ondernemend Nederland.

Analyse en kernwaarden

De huidige markt voor bedrijfsondersteuning wordt gekenmerkt door traditionele methoden. Er is een gebrek aan vernieuwende benaderingen. De uitdaging ligt in het doorbreken van deze traditionele percepties en het aantonen van de meerwaarde van een frisse, effectieve aanpak.

Ontwikkeling en realisatie van merkidentiteit en huisstijl

Een glasheldere positionering met een autoritaire uitstraling essentieel is voor het realiseren van bewustzijn in het MKB. Daarom ontwikkelde we een frisse huisstijl en informatieve website die bedoeld is als hét kennisplatform voor het MKB. Hierop wordt de unieke methodiek en aanpak van het bedrijf op de voorgrond geplaatst, waarmee de autoriteit en expertise van Bouwen aan Betere Bedrijven BV worden benadrukt.

Focus op merkbekendheid en bewustwording

Nu de basis staat, verschuift de focus nu naar het vergroten van de merkbekendheid en het creëren van bewustwording bij de doelgroep. Met als doel om MKB-ondernemers niet alleen bewust te maken van de mogelijkheden, maar hen ook te inspireren tot actie.

Geert Cox – Bouwen aan Betere Bedrijven

Vakmannen, dat zijn ze bij Wedentify. Ze stellen vragen over onze onderneming waar we zelf nog nooit over nagedacht hebben. Ze geven nieuwen inzichten en wijzen op gemiste kansen.

Meer weten over deze case?

Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!

Neem contact op

Andere resultaten

Case High Tech NL

Digitale transformatie voor High Tech NL en haar clusters

Een geïntegreerde visie High Tech NL benaderde ons met een duidelijke behoefte: een herstructurering van het digitale landschap van haar diverse clusters, allemaal onder één overkoepelende website. Dit moest gebeuren op basis van hun recent ontwikkelde huisstijl en met bijzondere aandacht voor het beheer van evenementen en een geïntegreerd beeld van het communitylandschap voor alle […]

Case Everest Export

Van verouderd naar vernieuwd, een rebranding succes

Miscommuncatie en een inconsistent merkbeeld Everest Export stond voor een uitdaging. Hun huidige website werd omschreven als ‘ouderwets’ en ‘onprofessioneel’, en de uitstraling paste niet meer bij het moderne karakter van het bedrijf. Klanten werden niet meer aangesproken en de content wist de interesse van de doelgroep niet te wekken, waardoor klantenbinding uitbleef. Daarnaast zorgde […]