Visie en ambitie

Met 25 jaar internationale ondernemerservaring in het MKB heeft Bouwen aan Betere Bedrijven BV een duidelijke visie ontwikkeld. Ze geloven dat de ondersteuning van het MKB anders en beter kan, en hebben als doel gesteld om dit te bewijzen en te demonstreren aan ondernemend Nederland.

Analyse en kernwaarden

De huidige markt voor bedrijfsondersteuning wordt gekenmerkt door traditionele methoden. Er is een gebrek aan vernieuwende benaderingen. De uitdaging ligt in het doorbreken van deze traditionele percepties en het aantonen van de meerwaarde van een frisse, effectieve aanpak.

Ontwikkeling en realisatie van merkidentiteit en huisstijl

Een glasheldere positionering met een autoritaire uitstraling essentieel is voor het realiseren van bewustzijn in het MKB. Daarom ontwikkelde we een frisse huisstijl en informatieve website die bedoeld is als hét kennisplatform voor het MKB. Hierop wordt de unieke methodiek en aanpak van het bedrijf op de voorgrond geplaatst, waarmee de autoriteit en expertise van Bouwen aan Betere Bedrijven BV worden benadrukt.

Focus op merkbekendheid en bewustwording

Nu de basis staat, verschuift de focus nu naar het vergroten van de merkbekendheid en het creëren van bewustwording bij de doelgroep. Met als doel om MKB-ondernemers niet alleen bewust te maken van de mogelijkheden, maar hen ook te inspireren tot actie.

Geert Cox – Bouwen aan Betere Bedrijven

Vakmannen, dat zijn ze bij Wedentify. Ze stellen vragen over onze onderneming waar we zelf nog nooit over nagedacht hebben. Ze geven nieuwen inzichten en wijzen op gemiste kansen.

Meer weten over deze case?

Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!

Neem contact op

Andere resultaten

Showcase Poetszorg

Online rebranding draagt bij aan 62 nieuwe werknemers in 5 weken

De persoonlijke touch van Poetszorg Poetszorg, een familiebedrijf sinds 2015, onderscheidt zich in de schoonmaakbranche door niet alleen te focussen op milieuvriendelijk schoonmaken, maar ook op persoonlijk contact. Hun kenmerkende aanpak – ‘poetsen met een praatje’ – creëert een unieke service die verder gaat dan alleen schoonmaken. Het draait om een ervaring, een gevoel van […]

Case Succesvol tot en met Pensioen

Conversieverhoging door rebranding en online salesfunnel

Vernieuwde positionering moet schitteren ‘Succesvol tot en met Pensioen’ stond voor een uitdaging: hun vernieuwde positionering moest helder gecommuniceerd worden in alle communicatiemiddelen. Het speerpunt hierin was hun nieuw ontwikkeld pensioensplanningstraject dat online moest schitteren. Terug naar de kern Voor we de visuele transformatie startten, zochten we eerst naar de ziel van het merk. Via […]