Case Succesvol tot en met Pensioen

Vernieuwde positionering moet schitteren

‘Succesvol tot en met Pensioen’ stond voor een uitdaging: hun vernieuwde positionering moest helder gecommuniceerd worden in alle communicatiemiddelen. Het speerpunt hierin was hun nieuw ontwikkeld pensioensplanningstraject dat online moest schitteren.

Terug naar de kern

Voor we de visuele transformatie startten, zochten we eerst naar de ziel van het merk. Via interactieve sessies brachten we de kernwaarden en doelstellingen scherp in beeld. De confrontatie met hun huidige uitstraling was een eye-opener.

Een frisse, vriendelijke uitstraling

‘Succesvol tot en met Pensioen’ kreeg een make-over. Het nieuwe logo straalt zakelijkheid uit, terwijl kleur en toon warmte en toegankelijkheid suggereren. Een evenwichtige blend van professionaliteit en menselijkheid was geboren.

Sterke online aanwezigheid

Met de herziene merkidentiteit als stevig fundament, bouwden we een website die de vernieuwde positionering perfect weergaf. Met behulp van Google Ads gaven we het merk een boost en trokken we relevante bezoekers aan.

Het resultaat

Een frisse huisstijl en een krachtige online salesfunnel leidden tot 300% meer afspraken in de eerste twee weken na lancering. Een overtuigend bewijs van de impact van een goed overwogen visuele transformatie.

Meer weten over deze case?

Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!

Neem contact op

Andere resultaten

Case High Tech NL

Digitale transformatie voor High Tech NL en haar clusters

Een geïntegreerde visie High Tech NL benaderde ons met een duidelijke behoefte: een herstructurering van het digitale landschap van haar diverse clusters, allemaal onder één overkoepelende website. Dit moest gebeuren op basis van hun recent ontwikkelde huisstijl en met bijzondere aandacht voor het beheer van evenementen en een geïntegreerd beeld van het communitylandschap voor alle […]

Case Everest Export

Van verouderd naar vernieuwd, een rebranding succes

Miscommuncatie en een inconsistent merkbeeld Everest Export stond voor een uitdaging. Hun huidige website werd omschreven als ‘ouderwets’ en ‘onprofessioneel’, en de uitstraling paste niet meer bij het moderne karakter van het bedrijf. Klanten werden niet meer aangesproken en de content wist de interesse van de doelgroep niet te wekken, waardoor klantenbinding uitbleef. Daarnaast zorgde […]