Case Succesvol tot en met Pensioen

Vernieuwde positionering moet schitteren

‘Succesvol tot en met Pensioen’ stond voor een uitdaging: hun vernieuwde positionering moest helder gecommuniceerd worden in alle communicatiemiddelen. Het speerpunt hierin was hun nieuw ontwikkeld pensioensplanningstraject dat online moest schitteren.

Terug naar de kern

Voor we de visuele transformatie startten, zochten we eerst naar de ziel van het merk. Via interactieve sessies brachten we de kernwaarden en doelstellingen scherp in beeld. De confrontatie met hun huidige uitstraling was een eye-opener.

Een frisse, vriendelijke uitstraling

‘Succesvol tot en met Pensioen’ kreeg een make-over. Het nieuwe logo straalt zakelijkheid uit, terwijl kleur en toon warmte en toegankelijkheid suggereren. Een evenwichtige blend van professionaliteit en menselijkheid was geboren.

Sterke online aanwezigheid

Met de herziene merkidentiteit als stevig fundament, bouwden we een website die de vernieuwde positionering perfect weergaf. Met behulp van Google Ads gaven we het merk een boost en trokken we relevante bezoekers aan.

Het resultaat

Een frisse huisstijl en een krachtige online salesfunnel leidden tot 300% meer afspraken in de eerste twee weken na lancering. Een overtuigend bewijs van de impact van een goed overwogen visuele transformatie.

Meer weten over deze case?

Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!

Neem contact op

Andere resultaten

Showcase Poetszorg

Online rebranding draagt bij aan 62 nieuwe werknemers in 5 weken

De persoonlijke touch van Poetszorg Poetszorg, een familiebedrijf sinds 2015, onderscheidt zich in de schoonmaakbranche door niet alleen te focussen op milieuvriendelijk schoonmaken, maar ook op persoonlijk contact. Hun kenmerkende aanpak – ‘poetsen met een praatje’ – creëert een unieke service die verder gaat dan alleen schoonmaken. Het draait om een ervaring, een gevoel van […]

Case Everest Export

Van verouderd naar vernieuwd, een rebranding succes

Miscommuncatie en een inconsistent merkbeeld Everest Export stond voor een uitdaging. Hun huidige website werd omschreven als ‘ouderwets’ en ‘onprofessioneel’, en de uitstraling paste niet meer bij het moderne karakter van het bedrijf. Klanten werden niet meer aangesproken en de content wist de interesse van de doelgroep niet te wekken, waardoor klantenbinding uitbleef. Daarnaast zorgde […]