Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

‘Waarom zou ik kiezen voor jouw bedrijf?’ Een vraag waarop lang niet iedere ondernemer een antwoord klaar heeft dat je van je stoel blaast. En dat is natuurlijk eeuwig zonde want je mist hier echt een hele dikke kans. Het juiste antwoord kan namelijk het verschil zijn tussen wel of geen verkoop.

Waarom jezelf onderscheiden?

Wie geen onderscheidend vermogen heeft, valt ook niet op in de massa. Je springt er niet tussenuit. Mensen zullen jou dus ook niet onthouden of herinneren. Hierdoor zal je doelgroep eerder kiezen voor een merk dat wel een duidelijke, onderscheidende positie inneemt.

Claim een positie die alleen bij jou past

De hoogste kwaliteit, de beste service, de laagste prijs, de knapste medewerkers…  Wij geloven dat ieder bedrijf, iedere organisatie, een onderscheidend vermogen heeft ten opzichte van zijn concurrenten of vergelijkbare spelers in de markt. Je moet het alleen wel zien te vinden. Of creëren. En daar helpen we je graag bij. Want zeg nou zelf, het is toch veel leuker om uniek te zijn?

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

Stock foto Archetypes
In

Claim je unieke positie in de markt met merkpositionering

Zeg nou zelf, waarom zou je uit dezelfde vijver willen vissen als je concurrenten? Het is toch veel slimmer om je eigen vijver te creëren? Helemaal voor jou alleen. Dat is nou precies wat we een scherpe merkpositionering voor jouw bedrijf kan betekenen! De voordelen van merkpositionering Onderscheid jezelf Jouw doelgroep bepaalt zelf waar ze hun […]

In

Eerst denken, dan doen. Een gedegen strategie creëert focus en houvast

Je merk is veel meer dan een logo, merknaam of slogan. Een effectieve merkstrategie vormt de basis voor de totale ervaring die je doelgroep heeft met jouw merk, mensen, diensten of producten.