‘Waarom zou ik kiezen voor jouw bedrijf?’ Een vraag waarop lang niet iedere ondernemer een antwoord klaar heeft dat je van je stoel blaast. En dat is natuurlijk eeuwig zonde want je mist hier echt een hele dikke kans. Het juiste antwoord kan namelijk het verschil zijn tussen wel of geen verkoop.
Waarom jezelf onderscheiden?
Wie geen onderscheidend vermogen heeft, valt ook niet op in de massa. Je springt er niet tussenuit. Mensen zullen jou dus ook niet onthouden of herinneren. Hierdoor zal je doelgroep eerder kiezen voor een merk dat wel een duidelijke, onderscheidende positie inneemt.
Claim een positie die alleen bij jou past
De hoogste kwaliteit, de beste service, de laagste prijs, de knapste medewerkers… Wij geloven dat ieder bedrijf, iedere organisatie, een onderscheidend vermogen heeft ten opzichte van zijn concurrenten of vergelijkbare spelers in de markt. Je moet het alleen wel zien te vinden. Of creëren. En daar helpen we je graag bij. Want zeg nou zelf, het is toch veel leuker om uniek te zijn?
Automatisch updates ontvangen?
Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)
Nieuwsbrief
Gerelateerde berichten
Een goede bedrijfspositionering door een sterk merkimago
Ieder bedrijf heeft baat bij een sterke positionering. Met een sterke bedrijfspositionering bepaal je jouw plek in de markt en waar je voor staat als bedrijf. Hierdoor creëer je een bepaald imago en ook je potentiële doelgroep. Bovendien kun je met een sterke positionering jouw bedrijf onderscheiden van de rest. Wanneer een bedrijfspositionering? Naast de […]
Waarom jouw webdesign valt of staat met sterke fotografie
Goede foto’s maken een website zoals kleren de man maken.
De juiste foto’s verhogen je conversie en verbeteren de gebruikersvaring van je bezoekers.