Werken bij Website
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

In de huidige arbeidsmarkt is het vinden van de juiste kandidaten echte topsport. Met een werken-bij website doe je mee in deze wedstrijd. Laat de charme en mogelijkheden van je bedrijf zien. En breng de juiste kandidaten in beweging.

Maak een goede eerste indruk

Met een werken-bij website laat je zien wie jij als werkgever bent. Creëer een open en aantrekkelijk beeld van je bedrijf. En laat zien welke mogelijkheden er zijn voor je potentiële werknemers. Een goede eerste indruk toont aan waarom ze nou juist bij jou moeten solliciteren.

Je creëert een stukje beleving

Op de huidige arbeidsmarkt kom je niet meer weg met alleen een functieomschrijving. Met een werken-bij website creëer je een sfeer die past bij jouw bedrijf. Zo bewaak je je eigen cultuur, en laat je kandidaten tegelijk voelen wat je bedrijf inhoudt. Door beleving te creëren vind je de kandidaten die écht passen bij jouw bedrijf.

Makkelijk vacatures beheren

Het werken met een werken-bij website klinkt moeilijk en tijdrovend, maar het tegenovergestelde is waar. Met een op maat gemaakte WordPress CMS beheer je eenvoudig alle vacatures en sollicitanten. Zo krijg je snel inzicht in potentiële kandidaten. Daarbij indexeert Google werken-bij websites veel beter, waardoor jouw vacatures hoger scoren en beter zichtbaar zijn in Google.

Dus jij wilt een werken-bij website laten maken

Als bedrijf wil je presteren. Daarvoor heb je de juiste mensen nodig. Met een werken-bij website zet je juist die mensen aan om bij jou te solliciteren. Bij het maken van die website geloven wij in één duidelijke werkwijze: profilering + proces = professionals. Wil je een werken-bij website die het verschil maakt op de arbeidsmarkt? Neem dan contact met ons op.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

In

Haal meer uit je website door het verhogen van de conversie

Al heb je nog zo’n goede website, is je content nog zo goed en geef je alle informatie die je jouw doelgroep maar kan wensen, het is allemaal nog geen garantie voor nieuwe klanten.

Google Bert update
In

Google BERT update – een verbeterd zoekalgoritme

Vorige week heeft Google een van zijn meest belangrijke updates in de afgelopen vijf jaar aangekondigd. De nieuwe update van Google wordt gelanceerd onder de naam BERT.