Werken bij Website
Delen
  • twitter
  • linkedin
  • facebook

Zorg ervoor dat sollicitanten meteen zien, lezen en vooral voelen waarom ze bij jou zou moeten solliciteren. Zodat jouw vacatures ingevuld worden door de perfecte kandidaten.

De voordelen van een werken-bij website

  • Meer sollicitanten
  • Eenvoudig en direct solliciteren
  • Vind sneller de gedroomde kandidaat

Maak indruk

Om te overtuigen moet je jezelf onderscheiden van concurrenten. Met een werken-bij website laat je zien wat jou als werkgever uniek maakt. Wat kunnen werknemers van jou als werkgever verwachten? Met de juiste eerste indruk laat je zien waarom ze bij jou moeten solliciteren en niet bij een andere werkgever met een soortgelijke vacature. 

Overtuig je sollicitanten

Potentiële kandidaten willen zien wie je bent, wat je doet en bovenal waarom je dit doet. Ze we willen voelen wat jouw bedrijf inhoudt. Met de juiste content laten wij zien hoe het is om voor jouw te werken. Daarmee voorkomen we dat je droomkandidaat twijfelt en zich aan je concurrent verbindt.

Makkelijk vacatures beheren

Het vinden van de juiste kandidaten en het afhandelen van sollicitaties kan een dagtaak zijn. Met een CMS systeem op maat beheer je alle vacatures eenvoudig zelf. Dit bespaart jouw recruiter of manager een hoop vragen, tijd en werk. Met een werken-bij website maak je écht het verschil op de arbeidsmarkt.

Onze aanpak

Onze aanpak voor een werken-bij website komt grotendeels overeen met onze aanpak voor een corporate website. Het verschil zit hem in de voorbereiding, de inventarisatie van functionaliteiten en de content.

Stap 1 – Focus op je eigen organisatie

Wat heb jij te bieden? Wat maakt jou de perfecte werkgever?
Je merkidentiteit en merkpositionering vormen de basis een krachtige werken-bij website. Je kunt je simpelweg niet onderscheidend in de markt zetten, als we niet weten wie je bent, hoe je cultuur in elkaar zit, waar je vandaan komt en wat je nastreeft.

Stap 2- Afkaderen van je ideale kandidaat

Wie is je droom kandidaat? Waarom zou hij voor jou willen werken? Hoe bereik en overtuig je hem?
Om de perfecte kandidaat te bereiken, te beïnvloeden en uiteindelijk te overtuigen. Moet je weten waarom mensen zich aan jou willen verbinden. Het kennen van de problemen en verlangens van je gedroomde kandidaat is daarom een belangrijke stap. Zodat jij jouw boodschap in precies de juiste woorden, én op de meest aantrekkelijke manier kunt vertellen.

Stap 3 – Sollicitatieproces uitschrijven

Hoe verloopt een sollicitatie? Is er een integratie nodig met externe systemen zoals AFAS?
Het afhandelen van binnengekomen sollicitaties kan een tijdrovend proces zijn. Breng daarom vooraf in kaart welke handelingen er worden verricht, hoe een sollicitatie wordt opgevolgd en of er mogelijkheden zijn tot automatiseren.

Stap 4 – Design (UI & UX)

Om indruk te maken op je droomkandidaat, is het belangrijk dat je werken-bij website perfect aansluit op je visuele identiteit. Met de juiste content creëren we een sfeer waardoor de doelgroep niet alleen voor jouw wil werken, maar zich gaat voordoen als ambassadeur.

Natuurlijk houden we bij het ontwerp rekening met performance en zoekmachine optimalisatie. Dat spreekt voor zich.

Stap 5 – Development (Frontend & Backend)

Het definitieve ontwerp zetten we via de laatste technieken (HTML5, CSS3) om naar een snelle, goed werkende werken-bij site. Al onze websites zijn maatwerk en beschikken over een flexibel CMS zodat je zelf je gehele website kunt aanpassen. Het beheren van je vacatures doe je dus eenvoudig zelf.
Afhankelijk van je sollicitatieproces, integreren we externe systemen zoals AFAS of Exact. Zodat de afhandeling van een sollicitatie je nog minder tijd kost.

SEO geoptimaliseerd
We zorgen voor een SEO vriendelijke technische basis waar Google vrolijk van wordt. We houden rekening met title tags, headers, schema.org en de snelheid van je website. Zo heb jij de juiste basis om te winnen in Google.

Onderhoud en support
Uiteraard verzorgen we na het opleveren van je website ook het onderhoud en de support. We zorgen voor updates, back-ups, beveiliging, optimalisatie van de database, verwijdering van spam reacties en nog veel meer. Hierdoor kun jij zorgeloos de sollicitatiegesprekken aangaan.

Stap 6 – Optimalisatie en doorontwikkeling

Zoekmachine- en conversie optimalisatie is een doorlopend proces. Door eenmalig een aantal goede teksten te schrijven en je website in te richten sta je helaas niet permanent bovenaan de zoekresultaten, er komt veel meer bij kijken om betere posities te realiseren. En als je eenmaal op een gewenst niveau bent is het ook nog eens de kunst om daar te blijven. De concurrentie zit namelijk niet stil en zoekmachines blijven hun algoritmes continue ontwikkelen.
Optimalisatie Hotjar
De eerste 3 maanden nadat je website online is gegaan analyseren we je site. Het doel van de analyse is om pijnpunten in kaart te brengen die mensen weerhouden een actie te ondernemen. Daarnaast brengen we duidelijk de verbeterpunten van de website in kaart.

Stap 7 – Merkbekendheid vergroten

Goede mensen zijn schaars. Afwachten tot de juiste kandidaat aan komt lopen is niet verstandig. Met andere diensten zoals online marketing of merkactivatie vergroten wij je naamsbekendheid en zichtbaarheid. Zodat jouw vacatures ingevuld worden door de perfecte kandidaten.

Automatisch updates ontvangen?

Geen zin om continu onze website in de gaten te houden? Meld je dan hieronder aan en we houden je automatisch op de hoogte per mail. (We beloven je niet te spammen)

Nieuwsbrief

Naam

Gerelateerde berichten

In

Haal meer uit je website door het verhogen van de conversie

Al heb je nog zo’n goede website, is je content nog zo goed en geef je alle informatie die je jouw doelgroep maar kan wensen, het is allemaal nog geen garantie voor nieuwe klanten.

Stock foto
In

Presteert jouw website ook niet na een redesign?

Geloof mij, alleen het nieuwe design gaat je echt geen toppositie in Google of meer conversie opleveren.