

Ongelooflijk wat een nieuws in de voetbalwereld de afgelopen tijd. We vallen van het ene schandaal in het andere. Van aanranding, dreiging en dierenmishandeling door topspelers in Engeland. Tot aan grensoverschrijdend gedrag in Amsterdam.
Laten we voorop stellen dat deze gebeurtenissen de grootste impact heeft op de directe betrokkenen. Maar ook het imago van de desbetreffende clubs heeft een flinke knal gekregen.
Het nieuws zorgt voor een negatieve sfeer rondom clubs. Waardoor de sportieve prestaties naar de achtergrond worden gedreven.
Dat dit ernstige gevolgen heeft blijkt wel aan de reactie van sponsoren. Kledingmerken die voetballers laten vallen, shirtsponsoren die heroverwegen of ze hun naam nog wel aan desbetreffende voetbalclubs willen verbinden.
Die schade loopt al snel in de miljoenen.
Hoe de buitenwereld jouw bedrijf ziet, wordt sterk bepaald door de woorden die je zegt en daden die je doet. En die worden op hun beurt weer sterk beïnvloed door je identiteit, je normen en waarden en je drijfveren.
Een positief imago schept vertrouwen en duidelijkheid. Het maakt je herkenbaar waardoor de buitenwereld precies weet wat ze van je kunnen verwachten. En daar pluk jij de vruchten van.
Hoe jij invloed kunt uitoefenen op je imago en wat je er aan kunt doen om een goede naam op te bouwen en te behouden, vertel ik je graag vrijblijvend in een gesprek.
Een gesprek inplannen doe je simpel zelf via de volgende link https://calendly.com/wedentify/.