Geheel vrijblijvend en kosteloos
Klanten beoordelen ons met een 4.8
Focus Wij kunnen helpen met
Delen Likes
0

Je kent ze wel, de types waarvan het stemgeluid boven alles en iedereen uitkomt.  Soms bewust. Maar over het algemeen hebben ze gewoon een harde stem, al zeggen ze zelf.

Heb je ooit opgemerkt dat iedereen harder begint te praten zodra er een discussie plaatsvindt? 

Mooi fenomeen is dat hè. Net alsof je gelijk hebt als je het hardste schreeuwt of het meeste verteld.

Of het je nu in discussie bent met een ander of een klantgesprek voert. Luisteren is belangrijker dan spreken.

Hoor eens echt wat de ander zegt voordat je reageert.

Ja, ik geef het toe. Mij lukt dat ook niet altijd. Maar door goed te luisteren worden je relaties met anderen hechter.

Het zorgt voor vertrouwen en versterkt je gunfactor.

Maar wist je dat mensen een gesprek achteraf als veel prettiger ervaren als ze zelf het meeste aan het woord zijn geweest?

Ga de komende tijd eens aan de slag met oprechte belangstelling tonen. Geef een ander de ruimte om zijn of haar verhaal te vertellen en vragen te stellen.

Zo word je zelf ook wijzer én kun je de relatie met je klanten verbeteren.

Vorige: De Goffert piept en kraakt Volgende: Oh fuck, mijn schermtijd weer met 32% omhoog!
Plan een afspraak in

95% van de bedrijven die samen met ons de uitdaging zijn aangegaan zijn zichtbaar gegroeid.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Wij kunnen helpen met
Geheel vrijblijvend en kosteloos
Stel ons je vraag via WhatsApp